نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اهمیت استفاده از دانش هوش مصنوعی در فرآیندسازی، فرآیند نویسی و اجرای آن

سینا

رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت که در شیراز برگزار شد، بر اهمیت بهره مندی از دانش هوش مصنوعی در فرآیندسازی، فرآیند نویسی و اجرای آن به عنوان حرکتی رو به جلو تاکید کرد.
به گزارش سینا پرس فارس، دکتر احمد جوانمرد در این رویداد؛ مقوله تعالی و بهبود فرآیندها را از اجزای اصلی تعالی سازمانی برشمرد که با اصلاح هر فرایند، بخش قابل توجهی از مسایل و مشکلات در حوزه خدمت رسانی سازمان مرتفع می شود.
این مقام مسوول در وزارت بهداشت با بیان اینکه فرایندهای سازمانی متناسب با نیازهای سازمان و برای ارایه خدمت تنظیم می شود، اظهار کرد: با تلاش در مسیر تسهیل، مشخص تر کردن، اثربخش تر و کارآمدسازی فرآیندها، به بهبود در زمینه ارائه خدمت دست می یابیم.
او دانش بنیان کردن فرایندها را گامی در راستای بهبود روند ارایه خدمت و پیشبرد اهداف دانست و افزود: فرایندها باید به طور مستمر و منظم مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد تا به سمت تعالی پیش برویم و اقدامات را بهبود ببخشیم.
رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت استفاده از فرایند هوشمند و بهره گیری از هوش مصنوعی در فرایند سازی، فرایند نویسی و اجرایی کردن آن را موجب دستیابی به تعالی سازمانی خواند و بر تلاش در این زمینه تاکید کرد.
دکتر جوانمرد با قدردانی از مسوولان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به پاس برگزاری این جشنواره گفت: با پیش بینی های انجام شده در وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پس از بررسی اولویت ها و فرایندها و مبانی سازمانی، امیدواریم در سال آینده این چنین جشنواره ای با ابعاد گسترده‌تری در سطح کشور برگزار شود.
به گزارش سینا پرس فارس، دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با معرفی فرآیندهای برتر دانش بنیان، برگزار شد.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل