نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اجرای برنامه حال خوب در خوابگاه های دانشجویان علوم پزشکی شیراز

سینا

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به مناسبت روز دانشجو، برنامه ای با عنوان «حال خوب» با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران این معاونت دانشگاه، به مدت یک هفته برگزار شد.
به گزارش سینا پرس فارس، عباس سلطانی در جمع خبرنگاران گفت: با هدف برقراری ارتباط هر چه بیشتر با دانشجویان و آشنایی با نظرات و دریافت ایده های نو از دانشجویان، مدیریت فرهنگی دانشگاه این برنامه را در روزهای منتهی به روز دانشجو برگزار کرده است.
او با اشاره به گرامیداشت روز دانشجو و تکریم مقام دانشجویان به عنوان دیگر اهداف اجرای این طرح، فعالیت برای این قشر فرهیخته را نعمتی بزرگ دانست و افزود: حضور در میان دانشجویان علاوه بر تعامل بهتر و آشنایی بیشتر با مسایل جوانان، خلاقیت های فرهنگی، هنری به همراه داشته و باعث می شود تا مسوولان دانشگاه و دانشجویان، درکی دو طرفه از شرایط با رویکردی سازنده داشته باشند.
مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: حضور در اماکن دانشجویی به ویژه خوابگاه های دانشجویی تنها ویژه این ایام نیست و طی ماه های گذشته، مدیریت فرهنگی دانشگاه، به صورت مستمر و مکرر در خوابگاه های دانشجویی حضوری پر رنگ داشته و این روند همچنان ادامه می یابد.
در اجرای برنامه حال خوب، اعضای شورای مدیران معاونت فرهنگی با حضور در خوابگاه های دانشجویی، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، با آنان گفت و گو و نظرات آنها در زمینه ارتقای امور مرتبط با دانشجویان را جویا شدند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل