نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان جذب تولیدکنندگان و فعالان پادکست

سینا

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از فراخوان شناسایی و جذب تولیدکنندگان و فعالان پادکست، خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، سید رسول موسوی‌نژادیان در جمع خبرنگاران شرایط شرکت را اینگونه اعلام داشت: شرکت کنندگان رزومه و سوابق هنری خود را همراه با آثار تولید شده ارسال نمایند و برای تمامی گروه های سنی ممکن و رایگان می باشد. پادکست های ارایه شده می بایست در قالب MP3 و به صورت فایل زیپ شده بارگذاری شود.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افزود: محدودیتی از نظر نوع ابزار رکورد پادکست (دوربین موبایل، دوربین عکاسی و…) وجود نداشته و باتوجه به هدف شناسایی نیروهای فعال و حمایت از آنها در تولیدات فرهنگی مورد نظر این اداره کل، ارسال نمونه های مختلف آزاد می باشد.

وی با بیان اینکه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس درصورت تایید آثار توسط هیات انتخاب، با گروه هنرمندان ارسال کننده قرارداد همکاری خواهد بست، اظهار داشت: مهلت ارسال پادکست ها، پایان وقت 11 دی ماه 1401 می باشد و علاقمندان میتوانند آثار خود را صرفا از طریق اپلیکیشن ایتا به شماره 09173162594 ارسال کنند.

موسوی‌نژادیان در پایان با اشاره به اینکه، حداکثر حجم پادکست ارسالی از اثر مورد نظر می بایست پنج مگابایت باشد، خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب لوح فشرده همراه با مشخصات کامل پدیدآورندگان به دبیرخانه واقع در چهارراه حافظیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد هنری ارایه نمایند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل