هفته پژوهش و فناوری کشور آغاز شد

سه نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار»، «ایران ساخت» و «تستا» از امروز آغاز به کار می کند و قرار است از ۳۰ فناوری منتخب رونمایی و از ۲۰ پژوهشگر برتر تقدیر شود.

هفته پژوهش و فناوری کشور در سال ۱۴۰۱ در حالی از امروز با شعار «پژوهش، فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» آغاز می شود که بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار امروز با حضور وزیر علوم و برخی مقامات ارشد اجرایی کشور به صورت رسمی آغاز به کار می کند و این نمایشگاه تا ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت.

اسامی روزهای هفته پژوهش

اولین روز از هفته پژوهش یعنی ۱۹ آذر به نام جهاد تبیین و دستاوردهای علمی و فناوری، ۲۰ آذر به نام مدرسه و آینده سازان خلاق، ۲۱ آذر؛ علوم انسانی و علوم پایه – ارکان اقتصاد دانش‌بنیان، ۲۲ آذر؛ دانشگاه مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، ۲۳ آذر؛ پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی و ۲۴ آذر؛ دانشمندان و سرآمدان علمی؛ پیشران پژوهش و فناوری نام گذاری شده است.

برگزاری ۳ نمایشگاه همزمان در هفته پژوهش

همزمان با برگزاری نمایشگاه «دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن‌بازار»، نمایشگاه «ایران ساخت» و نمایشگاه «تستا-تقاضای ساخت و تولید ایرانی» برگزار می شود و غیر از وزارت علوم و معاونت علمی وزارتخانه‌های دیگر هم در نمایشگاه حضور خواهند داشت. در این دوره از نمایشگاه، دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، تستا، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و غیره با نمایشگاه هفته پژوهش همکاری می‌کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا