نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دستگاه بسته‌بندی محصولات تولیدی در صنایع بومی‌سازی شد

دستگاه بسته‌بندی به نام “کارتنینگ” محصول یکی از شرکت‌های فناور است که برای بسته‌بندی همه محصولات به ویژه محصولات شکننده قابل استفاده است.

بابک فردصادق، عضو هیات مدیره این شرکت فناوری با اشاره به تولید دستگاه کارتنینگ، گفت: دستگاه کارتنینگ دستگاهی است که محصولات تولید شده را در کارتن قرار می‌دهد و بسته‌بندی می‌کند. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که قادر است در هر دقیقه بیش از ۱۰ کارتن را بسته بندی و پکیج کند.

وی به عملکرد این دستگاه اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه در ابتدا کارتن‌ها را از خشاب گرفته و شکل می‌دهد تا کارتن آماده ورود محصول به آن شده و سپس درب کارتن را می‌بندد. علاوه بر آن دستگاه کارتنینگ محصول را به شکل و تعداد مورد نظر مرتب می‌کند تا محصول آماده بارگیری به داخل کارتن شود.

فرد صادق، دقت بالا، تولید ضایعات کم و تناسب آن برای بسته‌بندی محصولات شکننده را از ویژگی‌های دستگاه کارتنینگ دانست و ادامه داد: این دستگاه بسیار مناسب برای کارخانه‌هایی است که مقدار تولید روزانه بالایی دارند و محصولات خود را به صورت کارتنی و با سرعت بالا بسته‌بندی می‌کنند که از آن جمله می‌توان به صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و غذایی اشاره کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل