نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تمدید مهلت نام ­نویسی برای بهره­ مندی از جایزه­ های تحصیلی بنیادملی نخبگان

به گزارش بنیاد ملی نخبگان، تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان استفاده از جایزه­ های تحصیلی این بنیاد با توجه به درخواست­ تعدادی از دانشگاه­ های کشور صورت گرفته است.
دانشجویان متقاضی دریافت این تسهیلات لازم است حداکثر تا روز 10 مردادماه، اطلاعات مورد نیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان به نشانی http://soraya.bmn.ir بارگذاری و نسبت به ثبت درخواست استفاده از جایزه تحصیلی اقدام کنند.
طبق برنامه زمان بندی شده، بنیادهای نخبگان استانی نیز حداکثر تا روز 15 مردادماه 95، فهرست و اطلاعات اولیه دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه ­های هر استان قرار خواهند داد تا دانشگاه­ ها پس از راستی­ آزمایی اطلاعات دانشجویان، فهرست دریافتی را حداکثر تا پنجم شهریورماه به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود تحویل دهند.
بر اساس فرآیند تعیین شده، بنیادهای نخبگان استانی نیز حداکثر تا روز 20 شهریورماه امسال فرصت دارند تا فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملّی نخبگان قرار دهند و این بنیاد نیز فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه ها اعلام خواهد کرد.
این مراحل برای دانشجویان نو ورود از تاریخ اول مهرماه 1395 آغاز می شود و در تاریخ 10 آبان ماه امسال به پایان خواهد رسید.
طبق ضوابط بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان برای بهره­ مندی از جایزه­ های تحصیلی بنیاد باید در دوره مجاز تحصیلی خود (کارشناسی حداکثر چهارسال، کارشناسی­ ارشد حداکثر دو سال و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­ سال) باشند و علاوه بر این باید بر اساس فعالیت­ های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با دیگر دانشجویان قرار گیرند.
علاقمندان می توانند اطلاعات مربوط به جایزه­ های تحصیلی بنیاد ملّی نخبگان را از طریق وبگاه بنیاد به نشانی http://www.bmn.ir) دریافت کنند و بنیادهای نخبگان هر استان نیز آماده پاسخگویی به دانشگاه­ ها و دانشجویان آن استان هستند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل