نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

وضعیت آب تهران مطلوب است

وی گفت:از منابع آب زیرزمینی و سطحی داریم استفاده می کنیم و هر چقدر از منابع آب زیرزمینی بیشتر استفاده کنیم نگرانی های ما بیشتر خواهد بود، به ویژه زمانی که افزایش مصرف بی رویه آب داریم و به همین جهت کیفیت آب مان دچار تنزل می شود.

غلامرضا شقاقی وضعیت آب تهران را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: این روند نسبت به سال گذشته حتی بهبود نیز یافته است. البته منابع آب تهران متعدد است؛ از منابع آب زیرزمینی و سطحی داریم استفاده می کنیم و هر چقدر از منابع آب زیرزمینی بیشتر استفاده کنیم نگرانی های ما بیشتر خواهد بود، به ویژه زمانی که افزایش مصرف بی رویه آب داریم و به همین جهت کیفیت آب مان دچار تنزل می شود.

رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت درباره دستگاه های تصفیه آب خانگی عنوان داشت: این دستگاه ها همان سیستم های نمک زدا هستند که املاح و برخی از این ها را از آب تصفیه می کند. این تائیدیه ها قطعا باید بررسی شود ولی در اغلب حالات آن گونه که بیان می شود نیست و این دستگاه ها با کیفیت خیلی پایینی در کشور توزیع شده است و یک باور نادرستی هم درباره آنها است که هر آبی با این دستگاه ها تولید شود، آب خوبی است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل