نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ارزیابی شایستگی مدیران شهرداری توسط جهاد دانشگاهی فارس

ارزیابی عملکرد مدیران میانی و بالاتر

سرپرست معاونت آموزش جهاددانشگاهی فارس ضمن اشاره به برگزاری برنامه ارزیابی شایستگی مدیران شهرداری در شیراز گفت: در این برنامه ۱۱۰ مدیر شهرداری شیراز که کاندیدای پذیرش مسئولیت‌های بالاتری بودند، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش سینا پرس فارس، سیامک کریمی در جمع خبرنگاران از استقبال فراگیران دوره های کوتاه مدت در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: ثبت نام فراگیران دوره‌های کوتاه مدت در ترم پاییز امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: در حال حاضر مجوز برگزاری دوره های کمک پرستاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شده است و اجرای چنین دوره‌هایی می تواند منجر به اشتغال زایی مناسبی شود.

وی با بیان اینکه تمرکز معاونت آموزشی جهاددانشگاهی فارس بر دوره های تخصصی قرار گرفته است، گفت: با توجه به استقبال جوانان از دوره های اشتغال زا و کارآفرین؛ رویکرد این معاونت بر گسترش دوره های تخصصی علوم پزشکی است.

کریمی گفت: با توجه به مجوز صادر شده از سوی مرکز ملی مهارتی حرفه ای علوم پزشکی و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جهاد دانشگاهی در نظر دارد رشته های تخصصی آموزشی در حوزه علوم پزشکی را گسترش داده و مخاطبان علاقمند را در سطح استان آموزش دهد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان فارس همچنین اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شدیم از امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های آموزشی تخصص علوم پزشکی برای استفاده فراگیران دوره کمک پرستاری  استفاده کنیم.

کریمی همچنین تعامل جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس را خوب ارزیابی و اضافه کرد: جهاددانشگاهی قرار است دوره هایی را ویژه مددجویان کمیته امداد، در مناطق ۶ گانه شیراز و شهرستان های استان برگزار کند؛ البته این دوره ها از شهرستان مرودشت آغاز شده است.

وی به اجرای طرح ملی سرباز مهارت اشاره و اضافه کرد: این طرح در سه پادگان آموزشی شهید دوران شیراز، شهید قنبر ترابی کازرون و شهید دستغیب جهرم عملیاتی شد و بیش از 5000 سرباز دوره‌های کارآفرینی و مهارت زندگی را طی کردند؛ البته سال گذشته نیز جهاددانشگاهی به واسطه برگزاری این دوره‌ها، مورد تجلیل قرار گرفت.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

خروج از نسخه موبایل