نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل UCaaS

سرویس ارتباطات یکپارچه ابری، به منظور یکپارچه سازی نیازهای کاربران و سهولت کاربری در یک سازمان استفاده می شود. امروزه تعامل بهینه و یکپارچه در بستر شبکه درون و برون سازمانی تبدیل به دغدغه اکثر افراد شده است. با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات، رویدادها و یادداشت های کاربران، نیاز آن ها به داشتن یک سیستم یکپارچه جهت مدیریت امور کاری خود بیشتر شده است. سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل نیز در این راستا با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا، به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در راستای تسهیل امور، یکپارچگی، پیوستگی و توسعه پذیری بیشتر پیاده سازی شده است و سطح کیفی عملکرد و سرعت در ارتباط روزمره را در یک سازمان ارتقاء می بخشد.

شرکت دانش بنیان ” شبکه گستران آریا سامانه ” از سال 1380 فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه‌ی خدمات اینترنت و تلفن بین الملل آغاز نمود و در سال 1393 با توجه به توانمندیهای فنی و اجرایی خود و نیاز بازار، سوپر اپلیکیشن مالتی پلتفرم “شبکه هوشمند نوا” را در دستور کار خود قرار داد و از سال 1397 مطالعه و توسعه نخستین سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها را با برند “نواتل” در ایران آغاز نمود و نواتل در دیماه سال1399 به عنوان تنها بازیگر حوزه UCaaS وارد بازار گردید.

نواتل نخستین UCaaS (سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها) در ایران است.سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل یک راهکار جامع مدیریت ارتباطات سازمانیِ مبتنی بر رایانش ابری است که می‌تواند ارتباطات درون‌سازمانی را متحول کند، فروش سازمان را افزایش دهد و رابطه‌ اعضای تیم با هم و با مشتریان سازمان را ارتقا بخشد.
سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل یک جعبه ابزار مدیریت شامل ابزارهایی مانند تماس، خط تلفن ثابت سازمانی، ارسال و دریافت پیام،اشتراک گذاری فایل، کنفرانس تصویری و . . . است .

سرویس ارتباطات یکپارچه ابری در واقع مترادف UCaaS   است . UCaaS مخفف کلمه  Unified Communications as a Service است. این از دو جزء کلیدی تشکیل شده است: ارتباطات یکپارچه ( UC) و ارائه خدمات (as a Service) 

سیستم های نرم افزاری UCaaS راه حل‌های مبتنی بر ابر هستند که توسط ارائه دهندگان خدمات مانند نواتل میزبانی و مدیریت می شوند. این بدان معناست که شما نیازی به نصب، پیکربندی یا نگهداری سخت افزار داخلی پیچیده مانند سرورهای VoIP یا خطوط تلفن ندارید.https://sinapress.ir/wp-content/uploads/2022/11/1.mp4

سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

راهکار سازمانی نواتل با داشتن چند سرویس ارتباطی مبتنی بر صدا، تصویر و پیام متنی به شما کمک می‌کند از هر کجا و در هر زمان که هستید ارتباطات کاری و درون‌سازمانی خود را با مشتریان و همکاران حفظ کنید.

 فرقی نمی‌کند در یک تاکسی پشت ترافیک، پشت میز کارتان در منزل، در حال سفر به یک شهر یا کشور دیگر یا در محل کار خود باشید. در هر صورت از طریق یک نرم‌افزار روی موبایل یا دسکتاپ می‌توانید پیام ارسال کنید، به تماس‌هایتان پاسخ دهید، در جلسات کاری به صورت تصویری شرکت کنید یا فایل‌های خودتان را به اشتراک بگذارید.

راهکار نواتل به شما کمک می‌کندبا ساده‌ترین ابزار همیشه در دسترس باشید.

سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل مناسب چه کسب و کارهایی است؟

تمام مشاغلی که به کیفیت روابط کاری با مشتریان و کار گروهی درون‌سازمانی اهمیت می‌دهند، امکان استفاده از راهکار سازمانی نواتل را برای بهبود ارتباطات خود دارند. کسب و کارهایی که حجم زیادی تماس ورودی و خروجی دارند، افرادی که دائم در حال برگزاری جلسات کاری هستند و از حضور فیزیکی  و سفرهای کاری خسته شده‌اند، یا شرکت‌هایی که مجبور به پرداخت هزینه‌های ارتباطی زیادی هستند می‌توانند این راهکار جامع استفاده کنند.

کسب و کارهای مرتبط با آموزش، مشاوره تلفنی، مراکز زیبایی، فروش محصولات و… که ارتباطات زیادی با همکاران و مشتریان خود دارند و نمی‌خواهند از چندین سرویس مخلتف استفاده کنند.

خدمات سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل

نواتل طیف وسیعی از خدمات را پشتیبانی می‌کنند، که این موارد شامل:

مزایای خدمات سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل

مزایای زیر استفاده از  نواتل را برای کسب و کارها جذاب و به صرفه کرده است:

اگر شما هم مایل به استفاده از  سرویس ارتباطات یکپارچه ابری نواتل هستید به سایت نواتل navatel.ir  مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 02191691000 در تماس باشید.

رپرتاژ آگهی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل