نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سونای جمع‌شدنی در ۲۰ ثانیه

وقتی صحبت از سونا به میان می‌آید، همواره تنها مشکل اصلی برای سوناهای اختصاصی مشکل فضا است. با در نظر داشتن این موضوع در ذهن، طراحان شرکت کلفس یک سیستم سیار جامع خلق کردند که به راحتی همانند یک کمد لباس قابلیت جابجا شدن دارد. بعد از سه سال کار توسعه‌ای فشرده و پیشرفت‌های تکنولوژیک، اکنون این سونا به هنگام جمع شدن، فقط ۶۰ سانتیمتر ضخامت دارد. با فشردن یک دکمه بر روی صفحه کنترل، اس‌۱ ظرف مدت ۲۰ ثانیه باز می‌شود. فناوری «ای‌موو» شامل سه جزء می‌شود که کاملاً به صورت بی‌صدا درون هم جفت می‌شوند.

سیستم سونای اس۱ کلفس

«ای‌موو» از سه بخش تشکیل شده است.

وقتی سونا به صورت کامل باز شود، درون آن یک صندلی خمیده برای آسایش بیشتر جا می‌گیرد. دیوارهای چوبی فوق مقاوم این سونا از دیوارهای استفاده شده در سوناهای معمولی، حدود ۴۰ درصد سبک‌تر هستند. شرکت این سونا را با تزئینات داخلی از چوب شوکران بدون گره، چوب گردو و یا کاج سوئیسی عرضه می‌کند.

به گزارش فردانما،بخاری فشرده «ورایس» با ظاهری بسیار زیبا به هنگام باز شدن سونا به صورت اتوماتیک از محل قرار گرفتن خود در زیر صندلی بیرون می‌آید. برای ارائه تجربه کامل از خدمات و امکانات سونا، کلف همچنین یک سیستم نورپردازی ال‌ای‌دی با شش رنگ به همراه بلندگو عرضه کرده که از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند وصل می‌شوند.

صفحه کنترل

بخاری گرمکن «ورایس»

سونای اس‌۱ یک افزونه فوق‌العاده برای اتاق کار شماست

سیستم نورپردازی سونا

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل