استفاده از ظرفیت‌های وقف در امور علمی و فناوارنه

محمد‌صادق حاجی‌تاروردی در خصوص جهت دهی وقف در حمایت از توسعه فناوری استان‌ها، افزود: در برنامه عملیاتی سال 95 دفتر، برگزاری همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری است.

به گفته وی همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری به منظور جهت دهی وقف در امور علمی و فناورانه، استفاده از ظرفیت های وقف و خیران داخل کشور برای توسعه فناوری و نوآوری برگزار می شود.
حاجی‌تاروردی تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این همایش جذب ظرفیت خیران ایرانی مقیم خارج از کشور در استان ها، معرفی فرصت های علمی و فناوری برای انجام امور خیریه است.
وی افزود: پیشنهاد برگزاری همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری به زودی در قالب پیشنهادیه از دفتر امور فناوری استان ها ارائه می‌شود.
مدیر کل امور فناوری استان‌های معاونت علمی با اشاره به شبکه سازی مجمع خیران استانی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیران در توسعه فناوری و نوآوری پیش نیاز راه‌اندازی این شبکه است که امیدوار هستیم هر چه زودتر با هماهنگی های لازم برگزار شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا