نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

دوره‌های پژوهشی زیست‌فناوری تابستانه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی افزود: دوره‌های آموزشی و پژوهشی زیست‌فناوری تابستانه در پژوهش‌سراهای دانش آموزی تهران با هدف فرهنگ سازی و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مفاهیم و کاربردهای زیست فناوری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: دستاوردهای دانش آموزان دراین دوره‌ها از قبیل طرح ها و مقالات آن ها در حوزه زیست‌فناوری به سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری ستاد، که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند. 
به گفته قانعی، برای آموزش مفاهیم زیست فناوری به دانش‌آموزان، اولین مسابقه مبانی زیست‌فناوری را برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول برگزارکرده ایم که این مسابقه 31 خرداد ماه سال جاری درسطح شهر تهران و در 19 پژوهش‌سرای دانش آموزی با همکاری مشترک ستاد توسعه زیست‌فناوری و مدیریت پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شهر تهران برگزارشد.
وی افزود: این مسابقه با هدف شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند به حوزه زیست فناوری و برای ورود آنها به دوره آموزشی و پژوهشی تابستانه درپژوهش سراهای دانش آموزی شهرتهران برگزارشده است. 
قانعی با بیان اینکه حدود سه هزار و 500 دانش آموز از 19 منطقه آموزش و پرورش شهر تهران در این آزمون شرکت کرده‌اند، گفت: برترین این دانش‌آموزان به دوره تابستانه پژوهش سراها راه پیدا می‌کنند. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل