به گزارش روابط عمومی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، حجت الاسلام حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانشبنیان رسانهگستر بِنیسی، گفت: 'سفر جنجالی' عنوان رسمیترین بازی رایانهای تولید شده به منظور معرفی و نهادینهسازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش بنیان است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی میدهد، تمدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آنها دارای اماکن متعددی هستند.
وی در خصوص انگیزه ورودی به ساخت بازیهای رایانهای با محتوای ارزشی گفت: هماکنون در کشور نزدیک به 18 میلیون بازیباز (Gamer) داریم که قریب به 2 ساعت از شبانهروز را برای بازی وقت میگذارند و قاعدتا زمان این افراد درطول ماه با بازیهایی پرمیشود که دشمنان اسلام و انقلاب آنها را به وجود آوردهاند و با توجه به جذابیتهای فوقالعاده و تأثیرگذاری مخربی که این بازیها دارند، نیاز به حضور مجموعهای در این بخش بود که بتواند هم صاحب نوآوری باشد و هم بتواند کارهای با کیفیت ارائه دهد.
مدیرعامل این شرکت فناور، درباره نحوه تحقق ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' افزود: شرکت ما توانسته بر پایه علم مبتنی بر دانش، یک شرکت کارآفرین باشد و بازیهایی با ارزشهای اسلامی و ایرانی، همچون مجموعه بازیهای رایانهای عملیات انهدام را تولید و روانه بازار کند و در حقیقت، از دانش درآمدزایی ایجاد کرده و فرهنگ خودی را نیز ترویج کند.
این شرکت بازی ساز رسمیترین مجموعۀ سازندۀ بازیهای رایانهای فاخر ارزشی در کشور است و تاکنون موفق به تولید و تهیه سه محصول با نامهای ' عملیات انهدام 1: نبرد فاو' ، ' عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر' و ' سفر جنجالی' و دریافت جوایز و مقامهای استانی، ملی و بینالمللی شده است.