نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تفاهم نامه همکاری بین معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان بورس منعقد شد

این تفاهم نامه بین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادارمنعقد شد.
به کارگیری ظرفیت های بازار سرمایه در جهت رشد و توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از اهداف تفاهم نامه همکاری دو جانبه است.
همکاری درجهت ترویج سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان از طریق آشنایی سرمایه گذاران بخش خصوصی با این حوزه، همکاری در جهت تسهیل فرآیند ورود و تشویق شرکت های دانش بنیان به حضور و استفاده از ابزارها و نهادهای تامین مالی بازار سرمایه، همکاری در جهت راه اندازی و تقویت صندوق سرمایه گذاری جسورانه از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.
ترویج، آشنایی، آموزش، ابزارها و نهادهای تامین مالی بازار سرمایه، صندوق سرمایه گذاری جسورانه از تعهدات طرفین تفاهم نامه است که معاونت نسبت به تشکیل شورای صندوق جسورانه با حضور نمایندگان طرفین تفاهم نامه اقدام می کند، همچنین در روش اجرایی تفاهم نامه به شورای عالی هماهنگی جهت نظارت بر اجرای تفاهم نامه با حضور عالی ترین مدیران طرفین تفاهم نامه و به ریاست نماینده معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، مدت اجرای این تفاهم نامه از امروز به مدت سه سال تعیین شده است، همچنین هر یک از طرف های تفاهم نامه باید حداکثر تا دو هفته پس از امضای تفاهم نامه نماینده خود را به منظور مشارکت در شوراهای سه گانه (ابزارها و نهادها، آموزش و صندوق جسورانه) به شورای عالی هماهنگی معرفی کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل