نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 با حضورنمایندگان ایران فردا آغاز می شود

به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سرپرست تیم های ربوکاپ این دانشگاه که به محل برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 اعزام شده است، گفت: بیستمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ به میزبانی کشور آلمان و با همکاری فدراسیون جهانی ربوکاپ از 10 تیرماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.
'سروش صادق نژاد' افزود: در این دوره از مسابقات، بیش از 200 تیم از دانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از 45 کشور دنیا حضور دارند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات های شبیه ساز امداد و نجات، ربات های فوتبالیست سایز کوچک و ربات های انسان نما شرکت کرده است.
عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات های انسان نما خاطرنشان کرد: در دو روز ابتدایی این مسابقات تیم ها مشغول آماده سازی و انجام امور اولیه برای حضور در رقابت های اصلی مسابقات هستند و دو روز اول مسابقات به رقابت های مقدماتی و دو روز دیگر به رقابت های نیمه نهایی و نهایی اختصاص خواهد داشت. 
در این دوره از مسابقات تیم های ایرانی از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، آزاد اسلامی واحد قزوین، دبیرستان فرزانگان تهران، دبیرستان سلام، تیم کاوش و تیم باسط پژوه به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل