نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

400 واحد و هسته فناور تحت پوشش پارک علم و فناوری گیلان

دکتر مجید متقی‌طلب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پارک علم و فناوری گیلان از سال 81 در استان تاسیس شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری گیلان 400واحد و هسته فناور را تحت پوشش و حمایت قرار داده است.

وی از ایجاد مراکز رشد واحدهای فناور در شهرهای رشت، بندرانزلی، تالش، آستارا، رودبار، آستانه و رودسر خبر داد و گفت: 36 دفتر ارتباط کانون شکوفایی و خلاقیت در مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و سازمان‌های اجرایی گیلان راه‌اندازی شده است.

رییس پارک علم و فناوری گیلان تمرکز بر جذب و پذیرش ایده‌های نو و فناورانه، حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیان برای تجاری سازی، همکاری با مراکز علمی و پژوهشی جهت هدایت نتایج پژوهش‌های کاربردی در ارائه محصولات و خدمت، تمرکز بر صادرات کالا و خدمات دانش بنیان و توسعه خدمات علمی و فنی، اقتصادی و تجاری برای فناوران در راستای توسعه محصولات و خدمات دانش بنیان را از ماموریت‌های پارک علم و فناوری استان گیلان عنوان کرد.

متقی‌طلب، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساخت و تولید، زیست فناوری، فناوری نانو، مواد و انرژی‌های نو و صنایع تکمیلی و جانبی کشاورزی، منابع طبیعی، شیلات و گیاهان دارویی را از زمینه‌های تخصصی فعالیت پارک علم و فناوری گیلان عنوان کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل