رژه خرچنگ های 3 و نیم متری در اقیانوس

شاید کابوس های انسان ها معمولا با کابوس هایی که طبیعت در هنگام بیداری برای ما به ارمغان می آورد قابل قیاس نباشند و در این میان بسیاری از انسان ها به واسطه ترس خود از بندپایان و عنکبوت ها می توانند این تجربه کابوس وار را در طبیعت شاهد باشند. حال در یکی از این موارد شاهد این هستیم که خرچنگ های عنکبوتی در کف اقیانوس به مهاجرت دست زده اند و منظره ای بسیار عجیب و ترسناک را خلق کرده اند.

این موجودات در نوع خود بسیار منحصر به فرد هستند و بزرگ ترین بندپایان موجود در طبیعت محسوب می شوند. ابعاد این نوع از خرچنگ می تواند به 3 متر و 70 سانتی متر نیز برسد

این موجودات در نوع خود بسیار منحصر به فرد هستند و بزرگ ترین بندپایان موجود در طبیعت محسوب می شوند. ابعاد این نوع از خرچنگ می تواند به 3 متر و 70 سانتی متر نیز برسد در حالی که این اندازه بیشتر به پاهای آنها مرتبت است و بدن آنها معمولا نزدیک به 37 سانتی متر اندازه خواهد داشت.

حال در نظر بگیرید که شاهد عبور هزاران خرچنگ 3 و نیم متری و 18 کیلویی از کف اقیانوس هستند. این موجودات در این رژه دریایی به سوی پورت فیلیپ در استرالیا حرکت کرده اند تا مهاجرت خود را به سوی خانه جدید و محیطی امن تر به انجام برسانند. در ادامه می توانید یک فایل ویدیویی درباره این مهاجرت بی سابقه را مشاهده کنید.

منبع: gizmodo

ترجمه: احمد محمد حسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا