برگزاری کنگره بین المللی روماتولوژی با هدف ارائه جدیدترین دستاورهای علمی

 این کنگره ها به همت انجمن روماتولوژی ایران برگزار خواهد شد و محور اصلی کنگره بیماری های روماتولوژی است.
این برنامه همچون سال های گذشته شامل قسمت های مختلف از جمله سخنرانی جامع، سمپوزیوم، ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر و کارگاه های آموزشی است و سخنرانان و شرکت کنندگان از امتیاز بازآموزی برخوردار می شوند.
برگزارکنندگان با هدف ارتقای بار علمی کنگره از تعدادی از استادان بین المللی برای شرکت و سخنرانی در کنگره دعوت به عمل آمده است.
هدف از برگزاری دهمین کنگره سالیانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران، زمینه سازی برای تحقق اهداف علمی انجمن روماتولوژی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و درمانی و همچنین ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی پژوهشی کشور در رشته روماتولوژی و رشته های وابسته عنوان است.
فراهم آوردن شرایط برای برقراری ارتباط علمی و تبادل نظر بین روماتولوژیست های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر ایران و تقویت همکاری علمی انجمن روماتولوژی و اعضای شبکه بیماری های مفصلی استخوانی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.
ارائه سخنرانی های علمی، برگزاری سمپوزیوم های بیماری‌های روماتولوژی و بین‌‌ رشته‌ای مرتبط با روماتولوژی، میزگرد‌های تخصصی روماتولوژی و بین رشته ای، ارائه مقالات پژوهشی روماتولوژی، پوستر و کارگاه های آموزشی از برنامه این کنگره به شمار می رود.
 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا