پیام تسلیت ستاری به مناسبت درگذشت دکتر علیمرادی

به گزارش معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری، سورنا ستاری در این پیام درگذشت دکتر سروش علیمرادی دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان و دبیرهفت دوره متوالی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
خبر درگذشت استاد وارسته مرحوم مغفور شادروان دکتر سروش علیمرادی دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان و از فعالان مؤثر در حوزه علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان موجب تأثر و تألم گردید.
این اندیشمند فرزانه از فرهیختگانی بود که با زیور تقوی و اخلاص و باروحیه جهادی و کار برای رضا خدا سال‌های متمادی در عرصه توسعه فن آفرینی نقش مؤثر و بی‌دلیل ایفا نمود.
تلاش‌های مؤثر ایشان به‌عنوان دبیر هفت دوره متوالی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مرتبط با توسعه قابلیت‌های کسب و کارانه شرکت‌های دانش‌بنیان از وجوه ماندگار تلاش‌های ارزنده این عضو جامعه فناوری و نوآوری کشور به شمار می‌رود.
این‌جانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این شخصیت والا به جامعه علمی و فناوری کشور، از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه برای آن مرحوم و صبر و اجرا برای خانواده مکرم و بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم.
دکترسروش علیمرادی دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان و دبیرعلمی جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ بنیاد نخبگان استان اصفهان شامگاه گذشته (سه شنبه شب ) پس از دو سال تحمل بیماری صعب العلاج دار فانی را وداع گفت.
پیکر وی ظهر امروز(چهارشنبه) طی مراسمی از در منزلش واقع در کوی استادان دانشگاه صنعتی اصفهان تا بیت الحسین کوی استادان تشییع شدو قرار است پیکر وی پس از تشییع در زادگاهش شیرازبه خاک سپرده شود.
دکتر سروش علیمرادی استادیار دانشگاه صنعتی اصفهان، دوره کارشناسی خود را در سال 1365 و دوره کارشناسی ارشد آمار را در سال 38 از دانشگاه شیراز دریافت کرد و برای ادامه تحصیل به کانادا عزیمت کرد و در رشته آمار در دانشگاه کارلتون ادامه تحصیل داد.
وی از سال 1376 تا 1380 به مدت چهارسال مدیرکل امور آموزشی دانشگاه صنعتی و از سال 1380 تا 1383 رییس مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بود.
علیمرادی همچنین از سال 1387 به مدت 6 دوره در سمت دبیر جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان مشغول به فعالیت بوده و در سال 90 نیز مسؤولیت دبیر علمی جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ بنیاد نخبگان استان اصفهان را پذیرفت.
وی از سال 86 به مدت هفت دوره دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی بوده و از همین سال تاکنون نیز به ریاست مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان استان اصفهان در امر تجاری سازی اختراعات از سال 90 را برعهده داشته است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا