سرویس پخش موزیک آمازون فعلا مشغول اخذ مجوزهای لازم است تا بعد از عرضه بتواند از کاربران ماهانه۱۰ دلار حق اشتراک دریافت کند.
سرویس پخش موسیقی جدید آمازون میخواهد مستقیما وارد میدان رقابت با سرویسهایی مثل اسپاتیفای و اپلموزیک شود.
این حرکت احتمالا در راستای راهاندازی سرویسی مشابه پرایمویدیوی آمازون (Prime Video)است که در حال حاضر برای کاربرانی که ماهانه ۱۱ دلار حق اشتراک پرداخت میکنند، خدمات پخش ویدیو ارایه میدهد. آمازون با این کار میتواند در جامعهی مخاطبان خود تنوع ایجاد کرده و علاقهمندان به موسیقی را هم به خود جذب کند. البته این سرویس بهصورت مستقل از سرویس موزیک پرایم کار خواهد کرد و فعلا نمیدانیم چه چیزی سبب این استقلال میشود.
همین حالا هم با وجود اینکه آمازون در ارایهی سرویس موزیک خود بهکندی عمل میکند، تا اینجا توانسته تعدادی از هواداران اسپاتیفای و سرویس موزیک اپل را از آن خود کند. بهاینترتیب احتمالا سرویس پخش موسیقی جدید، مستقیما وارد میدان رقابت با سرویسهایی مثل اسپاتیفای و اپلموزیک میشود.
انتظار میرود سرویس جدید آمازون در سیاستهای بازاریابی این شرکت کنار اسپیکر اکو قرار بگیرد که این میتواند موفقیت چشمگیری را برای شرکت به دنبال داشته باشد.
همچنین با توجه به اینکه گوگل میخواهد یک سرویس جدید برای پخش موسیقی راهاندازی کند و همزمان مشغول کار روی پروژهای است که بتواند از منشی هوشمند خود در زمینهی اینترنت اشیا استفاده کند، رقابت این شرکت با آمازون هم احتمالا بسیار جالب و هیجانانگیز خواهد بود.
منبع:دیجی کالا
No tags for this post.