نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پلتفرم یکپارچه سازی کسب وکار دیجیتال فارسی سازی می‌شود

با ظهور مفاهیم جدیدی چون بیگ دیتا و اینترنت اشیاء به زودی مساله دیجیتالی شدن سازمانها به عنوان یک الزام مطرح می شود و سازمانها برای رسیدن به این مهم، نیازمند پلتفرم های مدیریت یکپارچه با هدف هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی و جمع آوری داده ها در جهت کاهش هزینه ها، هستند.

براین اساس در جهت استفاده سازمانها از پلتفرم یکپارچه کسب و کار دیجیتال ( Software AG Digital Business Platform ) یک شرکت دانش بنیان در ایران، این نرم افزار جهانی را با همکاری یک شرکت آلمانی در ایران، پیاده سازی و فارسی سازی می کند.

در واقع کارایی این مجموعه نرم‌افزارها، افزایش بهره‌وری، چابک‌سازی و پیش‌بینی آینده سازمان‌ ها از راه طراحی و توسعه، مدیریت، بهینه‌سازی فرآیندها و ایجاد داده‌های قابل تحلیل است.

این نرم‌افزارها در انواع صنایع کاربرد دارند و بیش از ۶ هزار شرکت بزرگ دنیا از جمله مایکروسافت، اوراکل، آی بی ام، فوجیتسو و فیلیپس از این پلتفرم برای هوشمندسازی استفاده می کنند.

به گزارش مهر، سازمان‌های دولتی از اصلی ترین مخاطبان پلتفرم کسب و کار دیجیتال و نرم افزار یکپارچه سازی مدیریت سازمانی، برای پیاده‌سازی دولت هوشمند خواهند بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل