گزارش تصویری از نمایشگاه تجربه مستقیم فناوری

نمایشگاهی با عنوان تجربه مستقیم علم و فناوری از روز بیست و هشتم  ماه می برابر با هشتم خرداد ماه در شهر پکن برگزار شده و شرکت های مختلفی از سراسر جهان با معرفی تازه ترین فناوری های علمی و صنعتی جهان، به بازدید کنندگان اجازه استفاده مستقیم از این محصولات را داده و امکان تجربه این فناوری ها را برای عموم مردم فراهم کرده اند .

از مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات هایی با قابلیت کنترل مستقیم توسط انسان، انواع پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین، خودروهای کوچکی که با نیروی مغز انسان به طور مستقیم کنترل و هدایت می شوند، دستگاه های شبیه ساز رانندگی و تجهیزات کشت و پرورش مصنوعی گیاهان به کمک نور لامپ های ال ای دی اشاره کرد.

 این موضوع سبب شده است که استقبال بسیار مناسبی از این نمایشگاه صورت گرفته و بسیاری از مردم از فرصت پیش آمده برای مشاهده فناوری های نوین در حوزه های الکترونیک، علوم روباتیک، واقعیت مجازی و … استفاده کنند. این نمایشگاه قرار است به مدت پنج روز به کار خود ادامه دهد و بر اساس اعلام مسئولان برگزار کننده؛ فردا سیزدهم خرداد ماه به کار خود پایان خواهد داد. از مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات هایی با قابلیت کنترل مستقیم توسط انسان، انواع پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین، خودروهای کوچکی که با نیروی مغز انسان به طور مستقیم کنترل و هدایت می شوند، دستگاه های شبیه ساز رانندگی و تجهیزات کشت و پرورش مصنوعی گیاهان به کمک نور لامپ های ال ای دی اشاره کرد.

منبع: xinhua

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا