نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فصل‌نامه فناوری‌های نوین غذایی نمایه ISC گرفت

نشریه فناوری های نوین غذایی سال 1392 توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با هدف ایجاد و توسعه فناوری‌های نوین در کشور، حمایت از پژوهش های علمی و کاربردی و ارتقای جایگاه علمی بین المللی ایران در حوزه صنعت غذا، با رتبه علمی- پژوهشی آغاز به انتشار کرد.
محورهای اصلی فعالیت این نشریه تخصصی شامل مهندسی صنایع غذایی، فرآیندهای نوآورانه تولید و بسته بندی، روش‌های جدید استخراج و خالص‌سازی، کاربرد نانوفناوری در صنعت غذا، کاربرد زیست‌فناوری در فرآیندهای غذایی، فرآیندهای دما پایین و دما بالا، فرآیندهای فشار بالا، فناوری‌های نو (مانند ریزپوشانی، امواج فراصوت، جداسازی‌های غشایی، پرتودهی)، مدلسازی و شبیه‌سازی فرآیندهای غذایی است.
این فصل نامه که در پژوهشکده فناوری‌های شیمیایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران منتشر می‌شود، مقالات تدوین شده در زمینه کشاورزی (بیوتکنولوژی کشاورزی) را برای انتشار نمی پذیرد.
به گزارش ایرنا، محققان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به نشانی http://isc.gov.ir/Default.aspx?lan=fa و یا از طریق لینک 'فهرست نشریات اصلی ISC' و جستجو در عنوان مجله (فناوری‌های نوین غذایی) مقالات موردنظر خود را دریافت کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل