نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اعطای نشان های ویژه امام خمینی(ره) جشنواره فرهیختگان به واحد علوم و تحقیقات

به گزارش واحد علوم و تحقیقات، این واحد دانشگاهی به عنوان واحد جامع برتر در حوزه تداوم برتری واحدهای دانشگاهی در چهارمین دوره از جشنواره فرهیختگان معرفی و تجلیل شد.
مجله' International Journal of Environmental Science and technology' (مجله دانشکده محیط زیست و انرژی واحد علوم و تحقیقات با داشتن بالاترین ضریب تاثیرIF) و مجله ' Journal of Theoretical and applied Physics' (مجله مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات در سال 1394 در نمایه ESCI پذیرفته شده است) نیز در این جشنواره به عنوان مجلات برتر معرفی شدند.
همچنین در محور پایان‌نامه‌های برتر از 10 رساله و پایان‌نامه شامل چهار رساله دکتری، چهار پایان‌نامه ارشد و دو پایان‌نامه دکتری حرفه‌ای قدردانی شد که از مجموع این 10 رساله و پایان‌نامه، چهار رساله مربوط به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، سه رساله از واحدهای استان اصفهان و سه پایان‌نامه دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد در کرج، قزوین و اهواز بودند.
به علت استانداردهای بالایی که برای جایزه امام خمینی(ره)، از سوی شورای سیاستگذاری در نظر گرفته شده بود، در این جشنواره فقط نشان نقره و برنز به برگزیدگان اهدا شد و کسی نتوانست برنده نشان طلا شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل