نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

آغاز نام نویسی در چهارمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو

به گزارش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مخاطبان اصلی این رویداد، عرضه‌کنندگان فناوری (SMEهای تولیدی نانویی)، شرکت‌های متقاضی فناوری (صنایع)‌ و واسطه های انتقال فناوری‌ هستند. همچنین این مجمع می‌تواند برای اساتید، دانشجویان و تمام افرادی که در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های نوین و کاربرد آنها در صنعت علاقمند هستند، مفید و جذاب باشد.
با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این مجمع مدیران شرکت‌های عرضه‌کننده فناوری، شرکت‌های متقاضی فناوری و واسطه های انتقال فناوری هستند، هزینه ثبت‌نام این افراد در این برنامه از طریق ستاد نانو مورد حمایت قرار گرفته است.
علاقمندان شرکت در این مجمع، می‌توانند با مراجعه به سایت www.nanoecoforum.ir/reg ‌نام نویسی کنند. اطلاعات تکمیلی در رابطه با چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو و مطالب و مقالات مرتبط با موضوع آن نیز در این سایت قابل دسترسی است.
ستاد توسعه فناوری نانو با استفاده از تجربیات سه دوره برگزاری این مجمع، به یک بازنگری اساسی در ساختار، فلسفه و محتوای این مجمع پرداخته و جلسات کار‌شناسی با صاحبان صنایع، فناوران، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه، برنامه‌ریزی نوین و اثربخشی برای چهارمین مجمع اقتصاد نانو برگزار کرده است. 
محوریت اصلی این جلسات نوآوری باز و انتقال دستاوردهای فناورانه از شرکت‌های کوچک به صنایع بزرگ بود و به صورت ویژه روی همکاری‌های فناورانه شرکت‌ها تمرکز داشت. 
بر این اساس، در این رویداد دو روزه جوانب فرایند رسوخ فناوری به صنعت، از اهمیت و لزوم آن تا چالش‌ها و حمایت‌های دولتی این حوزه در کنار بیان تجربیات موفق فرایند تبادل فناوری نانو در کشور توسط خبرگان مدیریت تکنولوژی و فناوری نانو مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
در کنار برنامه‌های اصلی این مجمع، تعدادی کارگاه آموزشی کوتاه نیز در زمینه ارائه ابزارها و مباحث کاربردی‌تر این حوزه برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه‌ها به صورت جداگانه نام نویسی کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل