فراخوان ارسال مقالات به دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک

جاهده تکیه خواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک در نظر دارد تا با جمع آوری و پردازش یافته‌های محققان و صاحب نظران علوم آب کشور در زمینه‌های مورد نظر، تصویری واقعی را از هیدرولوژی کشور بدست آورده و از آنها در برنامه‌ریزی، تخصیص و مدیریت آتی استفاده کند.

وی افزود: برگزارکنندگان این کنفرانس از تمامی اساتید، کارشناسان، دانشجویان و متخصصان علوم آب کشور دعوت می‌کنند تا با ارسال مقالات علمی خود، دست اندرکاران کنفرانس را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده و به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنفرانس کمک کنند.

دبیر دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک با بیان اینکه زمان ارسال مقالات از 30 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است، از مهلت زمان ارسال آثار تا 16 شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی زمان برگزاری این کنفرانس را در روزهای 27 و 28 مهرماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: سایت این همایش به آدرس http://ksahc.ir جهت استفاده علاقه‌مندان موجود است.

لازم به ذکر است، دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک به همت واحد پژوهش جهاددانشگاهی استان کردستان و ادارات و ارگان‌های مرتبط با این حوزه در استان کردستان برگزار می‌شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا