ایجاد زیرساخت برای تولید محتوای بومی

«خسرو سلجوقی» گفت: آنچه به عنوان دغدغه برای کمبود تولید محتوای بومی در فضای مجازی وجود دارد، به مسایل مختلفی مانند نبود توجه جدی برخی نهادها در سالهای گذشته برمی گردد که در حال حاضر منجر به این مساله شده است.
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: در ارتباط با تولیدات فرهنگی و بومی در حوزه فضای مجازی نیاز مبرمی به تغییر نگاه برخی مسئولین، سازمان ها و تغییر رویکرد برخی کاربران فعال وجود دارد.
وی افزود: باید بپذیریم کمبودهایی در تولیدات بومی داشتیم، ما در سازمان فناوری اطلاعات نیز بر این مسئله واقفیم و در این زمینه برنامه ریزی های متعددی انجام دادیم که امید است این سازمان بتواند در عرصه تولیدات بومی به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش تازی خود را حفظ کند.
عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه باید به تولید محتوا نگاه عمیقی داشت، خاطرنشان کرد: در مسئله تولید محتوای بومی دو موضوع مهم وجود دارد که موضوع اول فرهنگ سازی و آموزش کاربرانی است که در این زمینه فعال هستند و موضوع دوم مستندات و خدماتی است که سازمانهای مختلف دولتی و غیردولتی باید در فضای مجازی منتشر کنند.
سلجوقی تاکید کرد: تولید محتوای مناسب و گسترده نیازمند زیرساخت مناسب و با کیفیت است که وظیفه فراهم کردن آن بر عهده دولت است.
به گزارش ایرنا، وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات به عنوان یکی از متولیان این امر با توجه به پروژه محوله در زمینه اقتصاد مقاومتی که همان دو برابر کردن تولید محتوا است، در پی فراهم کردن زیرساخت های مناسب و فعالیت های برنامه ریزی شده در راستای بسترسازی برای تولید محتوا است که این برنامه ها به صورت زمان بندی در حال اجرا هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا