نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نهمین کنفرانس ملی یادگیری و آموزش الکترونیکی گشایش یافت

به گزارش ایرنا، دبیر نهمین کنفرانس ملی یادگیری و آموزش الکترونیکی در افتتاحیه این کنفرانس اظهار داشت: کنفرانس امسال دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با یادگیری و آموزش الکترونیکی در حوزه های مختلف فناورانه و مهندسی و پداگولوژی و علوم تربیتی است.

دکتر جمشید شنبه زاده مهم ترین اهداف برگزاری این کنفرانس را ایجاد محیطی برای عرضه یافته های پژوهشی متخصصان در حوزه یادگیری الکترونیکی، پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحبنظران و تضارب آرای پژوهشگران و ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه یادگیری الکترونیکی عنوان کرد.

وی ادامه داد:این کنفرانس تخصصی در محورهای نظریات و تجارب یادگیری/ یاددهی در طراحی و تالیف محتوا و درس افزار الکترونیکی، نظریات و تجربیات یادگیری/ یاددهی در ارزشیابی یادگیرنده 

مدلسازی کاربر برای محیط های یادگیری الکترونیکی، سکوها و ابزارهای نرم افزاری در طراحی و تالیف محتوا و درس افزار الکترونیکی، هوش مصنوعی و رایانش نرم در طراحی و تالیف محتوا و درس افزار الکترونیکی تدارک یافته است.

شنبه زاده از طراحی واسط های هوشمند برای محیط های یادگیری الکترونیکی، شبکه های یادگیری اجتماعی و ابزارهای راهنما، راهبردها و راهکارهای استقرار و پیاده سازی محیط های یادگیری الکترونیکی و توسعه یادگیری الکترونیکی سازمانی و تلفیق یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش سازمانی به عنوان دیگر محورهای این کنفرانس یاد کرد.

وی آمار مقالات ارسالی به دبیرخانه نهمین کنفرانس یادگیری و آموزش الکترونیکی را 220 مقاله ذکر کرد و گفت: هیات داوران بعد از پنج مرحله ارزیابی، تعداد 38 مقاله را برای ارائه در روزهای برگزاری کنفرانس انتخاب کرد که 28 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

پروفسور آلبرت سانگرا استاد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اوبرتا کشور اسپانیا، دکتر دانیل اشنایدر دانشیار دانشکده روانشناسی و علو م تربیتی دانشگاه ژنو و دکتر پیر برگی رئیس بخش اطلاعات، ارتباطات و تکنولوژی آموزشی دانشگاه سوئیس از جمله سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

در این کنفرانس که تا فردا 21 اسفندماه در دانشگاه خوارزمی ادامه دارد علاوه بر ارائه مقاله و سخنرانی، چند کارگاه آموزشی و نشست تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل