برگزاری اولین رویداد سیلیکون ایران در اینوتکس 2016

 سیدعلی هزاوه روزچهارشنبه درنشست خبری برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری ( INOTEX2016) افزود: رویداد سیلیکون ایران، گردهمایی کارآفرینان موفق ایرانی داخل و خارج از کشور ، سرمایه گذاران ، مدیران موفق شرکت های نوآور و فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است.
وی با اشاره به اینکه این رویداد درروزهای دوم و سوم برپایی نمایشگاه برگزار می شود بیان کرد: آشنایی با تجربه کارآفرینان موفق ، شبکه سازی با کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی داخل و خارج از کشور ، یافتن فرصت های سرمایه گذاری و همکاری های مشترک ، شناخت دقیق وضعیت حال و آینده اکوسیستم کار آفرینی ایران از اهداف برگزاری این رویداد توسط مرکز شتابدهی نوآوری است.
وی افزود: ایرانیان دارای کسب و کار موفق فناورانه در خارج از کشور ، متخصصین ایرانی شاغل در شرکت های فناور خارجی ، شرکت های فناور موفق ایرانی، استارتاپ ها و شتابدهنده های نوآوری ، جوانان و فعالان حوزه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه و سرمایه گذاران فناوری از مخاطبان اصلی این رویداد هستند.
هزاوه بیان کرد: در این رویداد پنل های تخصصی از قبیل پنل ایده ، شتابدهنده ، مالی ، نوآوری ، کارآفرینی نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این رویدادها سعی شده تا از کارآفرینان موفقی که درایران مشغول به فعالیت و یا ایرانیان کارآفرین موفقی که در خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند دعوت شود.
هزاوه یادآور شد: در طول برگزاری این رویداد تورهای فناوری برای بازدید از مراکز فناوری نیز برگزار می شود.
پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری ونوآوری ( INOTEX2016) از دوم تا پنجم خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا