ضرورت توسعه مسئولیت اجتماعی در مناطق نفتی

«مرضیه شاهدایی» امروز (سه شنبه) در همایش «مسئولیت اجتماعی صنعت نفت» افزود: در مناطقی مانند ماهشهر وعسلویه که شرکت ها به صورت تجمیعی در آنجا حضور دارند شوراهای راهبردی با هدف توسعه مسئولیت های اجتماعی تشکیل شده است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به سرمایه گذاری شرکت های بزرگ نفتی مانند «او.ام.وی» اتریش، «شل» انگلیس، «سابیک» عربستان و «توتال» فرانسه در بخش مسئولیت اجتماعی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: شرکت های بین المللی، اعتبار خود را فقط از طریق فعالیت های صنعتی به دست نمی آورند، بلکه بخشی از اعتبار آنها به دلیل انجام فعالیت های مربوط به مسئولیت اجتماعی است.
شاهدایی تاکید کرد هلدینگ ها و شرکت های فعال در مناطق عملیاتی مانند عسلویه و ماهشهر با تجمیع بودجه مسئولیت اجتماعی می توانند خدمات بهتری را ارائه کنند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نتایج حاصل از توجه به مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرت و مدیریت برند با دسترسی بهتر به منابع سرمایه و مدیریت ریسک از نکات قابل توجه در بحث مسئولیت های اجتماعی است و ارکان مختلف فعال در این فرایند باید به سوی همگرایی گام بردارند.
به گزارش ایرنا، همایش «مسئولیت اجتماعی صنعت نفت» صبح امروز با حضور معاون حقوقی رییس جمهوری، وزیر نفت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد.
این همایش دو روزه پس از برگزاری کارگاه های آموزشی عصر فردا به کار خود پایان می دهد.
مسئولیت اجتماعی مربوط به مسئولیت شرکت ها در برابر جامعه، انسان‌ها و محیط فعالیت آنهاست. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا