نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از نمایشگاه هوائی در آفریقای جنوبی

نمایشگاه هوائی موزه هوا و فضا در آفریقای جنوبی با حضور شرکت های مختلف هوائی ، تیم های مختلف آکروبات هوائی و نیروی هوایی این کشور در پایگاه نیروی هوائی زوارتکوپ در شهر پرتوریا در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ، بیش از یک صد و بیست هواپیما از شرکت های مختلف هوائی در این رویداد شرکت کرده و تیم های مختلف آکروبات نیز در آسمان این شهر به اجرای نمایش های شگفت انگیز و مانورهای هوائی اقدام می کنند.

 این نمایشگاه که به طور سالانه برگزار می شود، یکی از مهمترین رویداد های صنایع هوایی در قاره آفریقا به شمار رفته و موضوع امسال این نمایشگاه ، " هوانوردی در گذر زمان " عنوان شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ، بیش از یک صد و بیست هواپیما از شرکت های مختلف هوائی در این رویداد شرکت کرده و تیم های مختلف آکروبات نیز در آسمان این شهر به اجرای نمایش های شگفت انگیز و مانورهای هوائی اقدام می کنند. دست کم بیش از سی برنامه گروهی پروازی برای این رویداد در نظر گرفته شده و هزاران نفر برای تماشای این رویداد در محل برگزاری نمایشگاه مستقر هستند. از  جمله مشهورترین کمپانی های شرکت کننده در این مراسم می توان به خطوط هوائی منگو ، سیلور فالکون، هواپیماهای اسلیک 540 و هلکوپتر های Allouette II اشاره کرد.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل