نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

استاد دانشگاه كاشان پر توليدترين پژوهشگر كشور شناخته شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه كاشان، براساس اعلام بنيانگذار پايگاه استنادي جهان اسلام در سال 2015 ميلادي فريدون عزيزي با توليد 84 اثر از دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي و مسعود صلواتي نياسر پرتوليدترين پژوهشگران انتخاب شدند.
حوزه تخصصي صلواتي نياسر به عنوان استاد پژوهشگر، علم و فناوري نانو است و تاكنون تعداد 597 اثر از وي در اسكوپوس نمايه سازي شده و آثار اين پژوهشگر توسط پنج هزار و 128مدرك مورد استفاده قرار گرفته است كه تعداد استنادها در كل به 10 هزار و 624 مورد مي رسد.
پايگاه اسكوپوس گرچه خود در سال 2004 ميلادي توسط بنگاه انتشاراتي الزوير در هلند تاسيس شده است اما نمايه سازي آثار علمي را به گذشته هاي دور برده و از سال 1877 توليدات علمي دانشگاه ها و موسسات تحقيقاتي كشورها را تحليل استنادي مي كند.
پايگاه استنادي اسكوپوس دومين نظام استنادي جهان است، اين پايگاه چند 10 ميليون چكيده از بيش از پنجهزار ناشر بين المللي را تحت پوشش خود دارد و در اين پايگاه علاوه بر نمايه سازي استنادي مقالات علمي، صفحات وب و پروانه هاي ثبت اختراعات نيز كنترل مي شود.
در پايگاه استنادي اسكوپوس امكان جستجوي موضوعي وجود دارد، جستجو در محدوده سالي، نوع مدرك و محدوده موضوعي نيز امكان پذير است، به خاطر ويژگي هايي كه اين پايگاه براي دسترسي به عناصر توليدات علمي در دسترس كاربران قرار مي دهد از جذابيت خاصي برخوردار است.
صلواتي نياسر استاد تمام و عضو هيات علمي گروه شيمي دانشگاه كاشان است، عناويني همچون دانشمند بين المللي در رشته مهندسي مواد، دانشمند بين المللي در رشته مهندسي شيمي و دانشمند بين المللي در رشته شيمي از جمله افتخارات وي است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل