پايگاه اينترنتي برنامه طرح‌هاي نوآورانه نانو راه اندازي شد

 اين وب سايت حاوي اطلاعاتي در رابطه با فرآيند پذيرش، حمايت‌هاي برنامه، معرفي برخي از طرح‌هاي پذيرفته شده در دوره‌ سوم دريافت طرح هاي نوآورانه و اخبار مرتبط با اين برنامه است، همچنين ثبت طرح‌ها نيز از اين درگاه انجام خواهد شد.

برنامه طرح‌هاي نوآورانه از سال 1392 با هدف تسهيل و تسريع در فرآيند تجاري‌سازي محصولات و حمايت از فناوران اقدام به دريافت طرح‌هاي علاقمندان و كارآفرينان و حمايت از آنها كرده است؛ از ميان طرح‌هاي دريافتي، تعدادي طرح پس از طي مراحل مختلف ارزيابي در زمينه‌هاي فني و تجاري براي حضور در برنامه و برخورداري از بسته‌هاي حمايتي تعريف شده در اين برنامه انتخاب مي‌شوند.
از شاخص‌هاي مهم براي ورود به اين برنامه ظرفيت هر طرح و برنامه‌هاي تيم فناور براي تجاري‌ كردن آن طرح است.
در دوره سوم از اين برنامه 375 طرح از سراسر كشور دريافت شد كه در نهايت پس از مراحل مختلف ارزيابي، 24 طرح در اين برنامه پذيرفته شده است.
اين برنامه به صورت پيوسته در طول سال در حال دريافت طرح ها است؛ اكنون دوره چهارم از برنامه طرح‌هاي نوآورانه نانو در حال برگزاري است، در فراخوان اول از اين دوره كه در اسفند 1394 به پايان رسيد، تعداد قابل توجهي طرح از حوزه‌هاي مختلف دريافت شد.
تمام طرح‌هاي دريافتي فراخوان اول در مرحله ارزيابي و اعلام نتايج هستند، زمان فراخوان دوم از 18 ارديبهشت ماه آغاز مي شود و ثبت‌نام طرح‌ها از طريق پايگاه اينترنتي اين برنامه صورت مي‌گيرد.
علاقمندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با پست الكترونيكي Info@nanomatch.ir مكاتبه كنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا