نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اپل ازنسخه جدید سیستم عامل iOS رونمایی می کند

 انتظار می رود در این رویداد آخرین نسخه سیستم عامل iOS، به روزرسانی های WatchOS و tvOS و احتمالا یک نسخه جدید از OS X یا MacOS رونمایی شود.

 با وجود این که رویداد WWDC بیش از سایر رویدادهای اپل، بر توسعه دهندگان تمرکز دارد، معمولا نسخه های جدید نرم افزارهای اپل برای اولین بار در این رویداد معرفی می شوند.

در این رویداد توسعه دهندگان و کاربران عادی فرصت کسب اطلاعات درباره نسخه جدید سیستم عامل OS X را به دست می آورند. اگر این سیستم عامل با رویه سابق نامگذاری شود با عنوان OS X 10.12 عرضه خواهد شد، اما اگر چنانکه گفته می شود، اپل شیوه نامگذاری خود را تغییر دهد، احتمالا با عنوان MacOS 12 از آن رونمایی می شود.
همچنین انتظار می رود دراین رویداد از سخت افزارهای جدید نیز رونمایی شود. با وجود این، با توجه به عرضه نسخه جدید MacBook در هفته گذشته، مطمئنا در رویداد WWDC خبری از این لپ تاپ نخواهد بود.
به گزارش  ایرنا از ساینس،نسخه جدید MacBook فقط دارای یک ورودی هدفون و یک پورت USB-C چندمنظوره برای اتصال سایر تجهیزات است. پردازنده آن نیز دستخوش تغییراتی شده که در کنار افزایش سرعت حافظه و سیستم گرافیکی جدید، منجر به افزایش سرعت نسل جدید این لپ تاپ شده اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل