نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ساخت تجهیزات پزشکی

 محمود شیخ زین الدین روز یکشنبه در آیین آغاز به کار چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در نمایشگاه بین المللی تهران افزود: در دور نخست برگزاری این نمایشگاه 1500 مدل محصول ارائه شد که در دور دوم این تعداد به چهار هزار مدل محصول و در دور سوم به هشت هزار مدل محصول افزایش پیدا کرد. 
وی بیان کرد: در این دوره از برگزاری این نمایشگاه 10 هزار مدل محصول ارائه شده که 9 هزار مدل محصول آن اجازه فروش پیدا کرده اند. 
شیخ زین الدین اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر رشد کمی، رشد کیفی نیز داشته است، در این نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در چهار سطح، سطح بندی شده است. 
وی یادآور شد: در سال گذشته به دلیل اینکه خرید تجهیزات سطح چهار فقط پنج درصد بوده است در این دوره از برگزاری نمایشگاه این سطح از محصولات شامل حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای خرید نشده است. 
وی یادآور شد: این نمایشگاه موجب پیشرفت شرکت های دانش بنیان در ساخت مواد و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته شده به طوری که اخیرا نمونه ای از این تجهیزات به کشور کره جنوبی صادر شده است. 
وی یادآور شد: برای حمایت از صادرات شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با درنظر گرفتن مشاوره های طراحی، بازاریابی و تبلیغات در نظر دارد شرکت ها را برای صادرات محصولات خود آماده کند. 
شیخ زین الدین افزود: سال گذشته صد میلیارد تومان در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فروش داشته ایم و امیدواریم با حمایت هایی که انجام شده این رقم افزایش یابد. 
چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران از 5 تا 8 اردیبهشت از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه های بین المللی برپا است. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل