کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی ، بازرگانی الکترونیکی ، مدیریت الکترونیکی ، آموزش الکترونیکی و حکومت الکترونیکی با عنوان کامل International Conference on eBusiness, eCommerce, eManagement, eLearning and eGovernance 2015 در روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم جولای سال 2015 برابر با دوم و سوم مرداد ماه سال 1394 به مدت دو روز در دانشگاه وست مینستر شهر لندن انگلستان برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند .
پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .
مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :
- تجارت الکترونیکی:
مدل نوآورانه تجارت Innovative Business Models
یکپارچه سازی نرم افزار تشکیلات تجارت Enterprise application integration
مهندسی مجدد فرآیند تجارت Business process re-engineering
شرکت های مجازی و بازارهای مجازی Virtual enterprises and virtual markets
منبع، تقاضا و زنجیره تامین Supply, demand, and value chains
سازمان مجازی و ائتلاف Virtual organizations and coalitions
مدیریت ارتباط با مشتری Customer relationship management
همکاری الکترونیکی و خدمات الکترونیکی e-Collaboration and e-Services
سیستم های درون سازمانی Inter-organizational systems
محیط کار آینده برای تجارت الکترونیکی Future work environments for e-Business
یکپارچه سازی فرآیند تجارت Business Process Integration
شغل الکترونیکی e-Work
گردش کار داخلی Inter-workflow
تجارت سیال Mobile business
- بازرگانی الکترونیکی :
تجارت/تشکیلات معماری Business/Enterprise Architectures
بازار الکترونیکی و سیستم چند عاملی Electronic Markets and Multiagent Systems
شبکه معنایی هستی شناسی، قوانین و خدمات Semantic Web Ontologies, Rules and Services
محصولات دیجیتال و فرآورده ها Digital Goods and Products
مذاکرات ، مزایده و قرارداد الکترونیکی eNegotiations, Auctioning and Contracting
مدل های B2B، B2C، و C2C B2B, B2C, and C2C models
بازارها، مراکز و دروازه های الکترونیکی eMarketplaces, eHubs, and portals
فن آوری فراگیر تجارت الکترونیکی Pervasive technologies for eCommerce
مدل های قیمت گذاری پویا Dynamic pricing models
محاسبات بازرگانی الکترونیکی P2P P2P-computing for eCommerce
سیستم های پرداخت الکترونیکی ePayment systems
مدیریت محتوای بازرگانی الکترونیکی eCommerce Content Management
حمایت از مصرف کننده در بازرگانی الکترونیکی Consumer protection in eCommerce
- آموزش الکترونیکی :
سیستم عامل های آموزش الکترونیکی- آموزش الکترونیکی – شیوه ها و قالب ها در آموزش الکترونیکی – سیستم ها و فن آوری های آموزش الکترونیکی – برنامه ها و ادغام آموزش الکترونیکی – ارزیابی و محتوای آموزش الکترونیکی – سیستم های اطلاعات فضای باز – فن آوری ، استانداردها و سیستم های آموزش الکترونیکی – آموزش پویا – ارزیابی به کمک کامپیوتر – محیط های یادگیری مجازی (VLE) – چند رسانه ای در آموزش الکترونیکی – مشارکت در آموزش الکترونیکی – استراتژی آموزش الکترونیکی – اثربخشی و مزایای اجتماعی از آموزش الکترونیکی – شبکه پایه و یادگیری مشارکتی – روش یکپارچه خود یادگیری – ابراز وجودی و کمکی تکنولوژی آموزشی – کلاس های درس دیجیتال و تلفیقی آموزش.
- مدیریت الکترونیکی:
حسابرسی الکترونیکی – کنترل الکترونیکی و ریسک مدیریت – برنامه ریزی الکترونیکی – سازماندهی الکترونیکی – نظارت الکترونیکی – سیاست الکترونیکی – ارتباطات الکترونیکی – استخدام الکترونیکی – سیستم ها، طراحی و فن آوری ها – مدیریت دانش – اتخاذ فن آوری و انتشار مدیریت الکترونیکی – فن آوری ها ، استانداردها و سیستم های مدیریت الکترونیکی– مدیریت استراتژیک الکترونیکی – اثر بخشی و نتایج مدیریت الکترونیکی – مزایای اجتماعی مدیریت الکترونیکی – روند متداول مدیریت الکترونیکی – تهدید در مدیریت الکترونیکی
- حکومت الکترونیکی:
حکومت الکترونیک – دولت الکترونیکی – دموکاسی الکترونیکی – حکومت، سیاست و قانون الکترونیکی – Government to Citizens, G2C – Government to Business, G2B – Government to Government, G2G – روند فعلی حکومت الکترونیکی – تهدید در حکومت الکترونیکی – گذرنامه الکترونیکی – رای الکترونیکی – رای گیری الکترونیکی – ناحیه الکترونیکی – شهرداری الکترونیکی – دادگاه الکترونیکی – دفتر کار الکترونیکی – ویزای الکترونیکی
علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی به دبیر خانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند. آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ سی ماه می سال 2015 برابر با نهم خرداد ماه سال 1394 اعلام شده است . متقاضیان شرکت در این کنفرانس می توانند تا تاریخ پانزدهم جولای سال 2015 برابر با بیست و چهارم تیرماه سال 1394 نسبت به ثبت نام خود در این رویداد علمی اقدام کنند .
لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://ic5e.org/cfp.html قابل دسترسی و مشاهده است .
No tags for this post.