نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

کودکان نقص ایمنی، سلامتی را در قالب مسابقات فوتبال تمرین می کنند

دکتر نیما رضایی، برگزار کننده دومین دوره جام جهانی کوچک روز سه شنبه در نشست خبری این رویداد ورزشی در مرکز طبی کودکان گفت: این دوره مسابقات با حضور پنج تیم روز یکشنبه هفته آینده ( 5 اردیبهشت ) در مرکز درمانی طبی کودکان تهران برگزار می شود. 
وی با اشاره به همزمانی برگزاری این مسابقات با برنامه های هفته سلامت و کنگره نقص ایمنی، افزود: اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، هنرمندان حوزه کودک، پیشکسوتان فوتبال و منتخب جهان، چهار تیمی هستند که با تیم فوتبال مرکز طبی کودکان به رقابت خواهند پرداخت.
رضایی ادامه داد: اعضای تیم فوتبال منتخب جهان شامل 2 آلمانی، 2 انگلیسی، یک نفر از کشورهای فرانسه، تونس، افغانستان، تایلند و تاجیکستان و 2 لبنانی می باشند.
وی هدف از برگزاری مسابقه را ایجاد انگیزه در بین کودکان و ترغیب آنها به ورزش برای حفظ تندرستی و سلامتی ذکر و یادآور کرد: اولین مسابقه جام جهانی کوچک همزمان با مسابقات جام جهانی 2014 برگزار شد و در آن دوره چهار تیم حضور داشتند که با هم به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به این که این مسابقات پس از دو سال برگزار می شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان در اولین دوره حس خوبی داشتند و استقبال خوب آنها عاملی برای برگزاری دومین دوره این مسابقات بود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل