موهای بدن چگونه با لیزر از بین می روند؟

یکی از روش های مدرن برای از بین بردن موهای اضافه در بدن انسان ها را می توان استفاده از لیزر و سوزاندن ریششه مو با کمک این روش دانست. با این حال نحوه انجام این کار برای بسیاری از افراد به عنوان یک سوال بزرگ مطرح است.

به منظور دستیابی به بهترین دقت ممکن برای مشاهده این فرایند، ابتدا تصاویر به صورت تصویر اهسته ارائه می شوند و علاوه بر آن نیز فیلترهایی بر روی تصویر برداشت شده اعمال شده اند که موجب می شوند تا امواج خارج از طیف بینایی انسان نیز در تصویر قابل رویت باشند.

در ادامه می توانید در این گزارش ویدیویی ویژه شاهد این باشید که چگونه امواج لیزر به بخش هایی که مو در آنها قرار گرفته است تابانده شده و مو را می سوزاند. به منظور دستیابی به بهترین دقت ممکن برای مشاهده این فرایند، ابتدا تصاویر به صورت تصویر اهسته ارائه می شوند و علاوه بر آن نیز فیلترهایی بر روی تصویر برداشت شده اعمال شده اند که موجب می شوند تا امواج خارج از طیف بینایی انسان نیز در تصویر قابل رویت باشند.

در این گزارش می توانید این عملیات را برای سه بخش مختلف از پوست مشاهده کنید که به کمک آن به سادگی می توان درک کرد که چگونه این فناوری مدرن توانسته است تا بسیاری را به خود جلب کند.

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا