همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس در کیش برگزار می شود

به گزارش مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران، دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از برگزاری یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین­ المللی خلیج فارس خبر داد.
وی گفت: باتوجه به اهمیت و موقعیت ژئوپلیتیکی خلیج فارس در کشور و ضرورت توجه به آن در نظام بین الملل، برای نخستین بار همایش بین المللی خلیج فارس از سوی مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با رویکردی کاربردی برگزار می شود.
پورعلی برگزاری این همایش را بستر و ظرفیتی مناسب برای ارایه دستاوردهای محققان و دانشجویان حوزه مطالعات مربوط به خلیج فارس دانست و گفت: آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه در محورهای تعیین شده که دارای ابعاد جهانی و بین المللی است، مورد بررسی قرار می گیرند.
دبیر همایش یازدهمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی علمی- فرهنگی خلیج فارس گفت: این همایش با مشارکت سازمان ها و انجمن های ملی و بین المللی، دانشگاه ها و مراکز علمی ـ تحقیقاتی در محورهای فرهنگ، هنر و معماری، گردشگری، سیاست، ژئوپلتیک، تاریخ و باستان شناسی، جغرافیا و محیط ­زیست، سرمایه گذاری و زیرساخت و تاسیسات توسعه خلیج فارس برگزار می شود.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: نظر به درخواست متقاضیان و پژوهشگران شرکت در همایش زمان مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه 1395 تمدید شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای همایش به سایت www.persiangulf-co.ir مراجعه کنند. مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر و به نویسندگان مقالات پذیرفته شده گواهی پذیرش اهدا می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا