برپایی اولین ماراتن تولیدکنندگان محتوای دیجیتال به میزبانی صنعتی شریف

به گزارش دانشگاه صنعتي شريف، شركت كنندگان در رقابتهاي توليد محتواي ديجيتال ايران طي دو روز بايد براي چالشهايي در 6 موضوع محتوايي در فضاي ديجيتال، ايده‌هايي را پيشنهاد دهند.
توانمندي در انجام كار گروهي، سابقه و تجربه كافي يا ارائه ايده‌هاي برجسته لازمه ورود به اولين ماراتن توليد محتواي ديجيتال ايران است و تنها تيم‌هايي مي‌توانند در اين رقابت فكري شركت كنند كه صلاحيت آنها ابتدا به تاييد كميته داوران برسد. 
با اين وجود تيم‌هاي دانش‌آموزي كه توانمندي خود را در ايده‌پردازي نشان دهند نيز مي‌توانند در اين رقابت شركت كنند. اين ماراتن توسط دفتر توسعه فناوري‌هاي نرم و صنايع فرهنگي دانشگاه صنعتي شريف تدارك يافته و در 6 موضوع دين و فرهنگ، پزشكي و سلامت، كارآفريني و اقتصاد دانش بنيان، علوم فني و مهندسي، هنر و معماري، بانكداري پرداخت و فناوري‌ مالي، چالش‌هايي كه برخي از آنها برگرفته از مسائل واقعي مي‌باشند را پيش روي تيم‌هاي شركت كننده مي‌گذارد تا براي مقابله با آنها ايده‌هايي مناسب ارائه كنند.
اين ايده‌ها مي‌توانند در محورهاي فايل‌هاي متني و نشريه الكترونيكي، پرتال و وب‌سايت، محتواي نرم‌افزارهاي تلفن همراه، پويانمايي، عكس، فيلم و صوت تلفن همراه، نرم‌افزارهاي چندرسانه‌اي، فايل‌هاي متني و عكس، ايده‌پردازي و سناريوي بازي‌هاي رايانه‌اي، بصري‌سازي داده‌ها و كاربري ui/ux ارائه شوند. 
مهلت ثبت نام براي شركت در اين رقابتها تا 30 فروردين ماه ادامه دارد و تيم‌هاي اول تا سوم در هريك از موضوعات شش گانه از 10 تا 2 سكه بهار آزادي دريافت خواهند كرد.
پس از آن تيمهاي برتر به مدت 3 ماه فرصت دارند تا ايده‌هاي خود را به محصول كاربردي تبديل كرده و جوايز ويژه اولين ماراتن توليد محتواي ديجيتال ايران را از آن خود كنند.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر درخصوص قوانين مسابقه و شركت در اين ماراتن مي‌توانند به وب‌سايت مسابقه به نشاني www.sharifdc.ir مراجعه كنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا