نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار حرکت برای زندگی

به گزارش انجمن فیزیوتراپی ایران ،احمد مؤذن زاده، دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران گفت :با توجه به روند رو به رشد زندگی شهرنشینی و صنعتی شدن جامعه، افزایش سن افراد و همچنین روند سیر بیماری ها به سمت بیماری های سیستم های اسکلتی- عضلانی، با بیماران بسیاری که مشکلات حرکتی رنج می برند، مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه فیزیوتراپی بهترین پاسخ برای درمان این ناراحتی ها و اختلالات حرکتی است، افزود: با برگزاری این کنگره دانش و توانمندی های بالینی و علمی فیزیوتراپیست افزایش خواهد یافت.
مؤذن زاده اضافه کرد: حرکت، سمبل رشته فیزیوتراپی است به این صورت که در هر جایی از بدن انسان حرکت، دچار اختلال شود و مشکلات حرکتی ایجاد شود اولین و بهترین پاسخ به این گونه مشکلات، درمان های فیزیوتراپی است و پرچم و نماد جهانی فیزیوتراپی بحث حرکت است به همین دلیل سمبل 'حرکت برای زندگی' را به عنوان شعار کنگره امسال انتخاب کردیم.
وی گفت: برای این که فرد بتواند زندگی سالم، مفید و مطلوبی را در سطح فعالیت اجتماعی، حرفه ای و خانوادگی خود تجربه کند، باید در بعد حرکتی از توانمندی هایی برخوردار باشد.
موذن زاده یادآور شد: فیزیوتراپی، درمانی است که به نحو مطلوب می تواند این توانمندی های حرکتی را برای فرد حفظ کرده و از بروز و ادامه مشکلات حرکتی پیشگیری کند.
دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران اظهار کرد: انجمن فیزیوتراپی ایران با برگزاری همایش های علمی به دنبال ارتقای سطح توانمندی علمی همکاران فیزیوتراپیست است .
وی ابزار امیدواری کرد: با پیگیری هایی که انجمن و بورد فیزیوتراپی ایران در دستور کار دارند، امیدواریم در سال 95 شاهد اجرای فراگیر مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی و ارتقا سطح علمی و حرفه ای فارغ التحصیلان این رشته، جهت خدمت گذاری بهتر و بیشتر به آحاد مردم و بیماران باشیم.
وی آخرین مهلت ارسال مقالات را حداکثر تا 20 فروردین ماه سال 95 اعلام کرد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل