نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی خودرو در نیویورک

طرح های مفهومی خودروهای معرفی شده در جدید ترین نمایشگاه بین المللی نیویورک شاید چیزی فراتر از تخیل رانندگان و به طور کلی سرنشینان اتومبیل های امروزی باشد . به باور بسیاری از کارشناسان ، برگزاری این نمایشگاه با فاصله زمانی کم و دقیقا بعد از برپائی نمایشگاه ژنو با همین مضمون که چندی پیش به کار خود پایان داد ؛ کاری غیر منطقی محسوب می شد ، اما برگزاری این نمایشگاه در ایالات متحده با وجود برند های مطرح خودروسازی در جهان خالی از لطف نبوده و بیش از پیش مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است .

طرح های مفهومی خودروهای معرفی شده در جدید ترین نمایشگاه بین المللی نیویورک شاید چیزی فراتر از تخیل رانندگان و به طور کلی سرنشینان اتومبیل های امروزی باشد .

طرح مفهومی خودرو لینکلن اولین اتومبیل ارائه شده در این نمایشگاه بود که با طراحی بی نظیر در کلاس خودروهای شاسی بلند بیش از هر چیز نمایانگر یک تسلا X  با تمام آن چه از این سری انتظار می رود وارد میدان شد . طراحی داخلی بی نظیر و الهام گرفته از امواج دریا بهترین توصیف برای این خودرو خواهد بود .

در ادامه شاهد حضور گسترده غول های خودرو ساز  ژاپنی در این نمایشگاه خواهیم بود . تویوتا با FCV  و طراحی جدید خود در سوخت های نسل آینده که به وسیله واکنش شیمیایی هیدروژن و اکسیژن در سلول های سوختی خودرو و تولید برق ، قدرت حرکتی موتور تامین خواهد شد و نگاهی رو به سوی آینده که همواره از تویوتا انتظار می رود ؛ از این محصول خود نمایی می کند . این شرکت در کنار محصول فوق از طرح مفهومی خود با نام C-HR نیز رونمایی کرد که انتظار می رود در بهار سال 2017 میلادی فروش خود را در ایالات متحده آغاز کند .

در پایان می توان از هیوندایی نام برد که با معرفی سری جدید جنسیس علاقه مندان به خودرو های اسپرت و در عین حال لوکس را تحت تاثیر قرار داد . از نکات قابل ذکر در این خودرو می توان به صفحه نمایش ال جی با قابلیت سه بعدی یاد کرد که استفاده از آن برای راننده خودرو بسیار ساده و کاربردی بوده و لذت رانندگی در این اتومبیل بی نظیر را چندین برابر می کند .

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ 3 آپریل برابر با پانزدهم فروردین ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهد داد .

منبع : abcnews

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل