گام های بلندتری در مسیر ارتقای علم و فناوری کشور برمی داریم

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1395، گفت: در سال نو، بر آنیم تا با نگاه به تجربه پیشگامان و در سایه حمایت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، گام های بلندتری در مسیر ارتقا و ارتفاع علم و فناوری کشور برداریم.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری در این پیام آورده است: درست است که دانش می تواند خواسته های انسان را تحقق بخشد، ولی خوشتر آنکه در ترفیع اخلاق جامعه و ترغیب افزایش ثروت ملی نیز بکارگرفته شود.
وی در پیام خود تاکید می کند: در سال نو اگر دست در دست یکدیگر بگذاریم و با عزمی پایدار و اراده ای استوار خزانه استعدادهای خود را در راه خدمت به ایران و ایرانیان صرف کنیم، آنگاه ایرانی همیشه بهار خواهیم داشت. 
ستاری در این پیام با بیان اینکه استعدادهای فرزندان ما شهره آفاق و انفس است، آورده است: چرا ما نباید زایش اندیشه داشته باشیم و همیشه منتظر بمانیم تا دیگران برای ما کاری بکنند؟ آستین همت برکشیم و با استمداد از خدای عالمیان یک قدم پا پیش فرانهیم.
وی در این پیام می افزاید: باید دانشی بنیان کنیم که سرچشمه آن استعدادهای خودمان باشد، نه تنها انتظار نداشته باشیم که کسی دست ما را بگیرد، بلکه خودمان دستگیر دیگران شویم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا