نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ایران باید همگام با کشورهای دنیا درحوزه انرژی های تجدید پذیر فعال باشد

هرمان کاسپر روز پنجشنبه در آخرین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه محیط زیست ایران در گفت وگو با ایرنا افزود: اگر ایران می خواهد در این زمینه عقب نیفتد،باید همراه کشورهای دنیا در حوزه انرژی های تجدید پذیر حرکت کند.
وی بیان کرد: فعالیت در زمینه تولید انرژی های تجدید پذیردر دنیا معمول است وچیزی نیست که مخصوص ایران باشد، کشورهای دنیا به دلیل مسایل محیط زیستی و بحث آلوده نکردن محیط زیست به سمت تولید انرژی های تجدید پذیر رفته و آن را انجام می دهند.
کاسپر با اشاره به اینکه درحال حاضر بین فناوری که در ایران وجود دارد با فناوری روز اروپا تفاوت وجود دارد، گفت:ما آمادگی داریم فناوری های خود را به ایران ارائه و این اختلاف و تفاوت را کم کنیم.
این فعال هلندی گفت:تولید انرژی بادی و خورشیدی جای بسیار پیشرفت در ایران دارد و انتظار داریم ایران حتما برنامه هایش را در این زمینه درآینده افزایش دهد.
وی یادآورشد: مناطق خوبی درایران در زمینه تولید انرژی بادی و خورشیدی وجود دارد،با توجه به بحث محیط زیستی که در زمینه سوخت های فسیلی وجود دارد ، دنیا به این سمت پیش می رود که استفاده از این سوخت ها را کمتر کند وبه سمت انرژی های نو وتجدید پذیر مثل انرژی بادی و خورشیدی رو بیاورد ودر این زمینه آینده خوبی را برای ایران می بینیم.
مدیراجرایی شرکت The Factory هلند به دعوت شرکت گرین ماتک آلمان که توسط جوانان ایرانی متخصص مقیم آلمان تشکیل شده و در حوزه انرژی های تجدید پذیرفعالیت می کنند در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران و هشتمین نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر ایران برای تعامل با شرکت های ایرانی و سرمایه گذاری در ایران حضور یافته است.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران و هشتمین نمایشگاه انرژی های تجدید پذیر ایران از 10 تا 13 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل