نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

جشن 50 سالگی دانشگاه صنعتی شریف اردیبهشت 95 برپا می شود

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، مراسم فارغ التحصیلی دانش‏ آموختگان سال تحصیلی 94-1393همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور فارغ التحصیلان، خانواده های آنان و اساتید دانشگاه روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار می شود.
از ابتدای تاسیس دانشگاه صنعتی شریف تاکنون، حدود 48 هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و شمار دانش آموختگان در این دوره نیز دو هزار و 416 نفر است که از این تعداد، 134 نفر در مقطع دکتری، یک هزار و 292 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 990 نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.
بالاترین معدل در بین فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 19:66 در دانشکده مهندسی برق، 19:81 در دانشکده مهندسی کامپیوتر و 19:41 برای دانشکده مهندسی هوافضا به ثبت رسیده است.
بیشترین تعداد فارغ التحصیلان مربوط به دانشکده مهندسی برق با تعداد 347 نفر و کمترین میزان مربوط به پژوهشکده علوم و فناوری نانو با تعداد 7 نفر گزارش شده است.
در مراسم دانش آموختگی دانشگاه صنعتی شریف با هدف قدردانی از مقام استاد و هم زمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از اساتید برتر آموزشی دانشکده ها تجلیل خواهد شد و به تمام فارغ التحصیلان مقطع دکتری و دانش آموختگان برتر هر دانشکده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هدایایی اعطا می شود.
دانشجویان صنعتی شریف برای ثبت نام قطعی و اعلام تمایل برای حضور در این مراسم تا روز چهارشنبه، 10 اردیبهشت ماه 95 فرصت دارند به نشانی اینترنتی http://sutgc.sharif.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل