تعلیم و تربیت، علوم اجتماعی، آموزش و پرورش تلفیقی، آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، آموزش فنی و حرفهای، آموزش علوم، آموزش زبان، آموزش علوم مذهبی، آموزش عالی، آموزش بزرگسالان، آموزش از راه دور، آموزش کسب و کار، آموزش الکترونیکی، مهمترین محورهای این کنفرانس را تشکیل میدادند.
دکتر فلورا چارلز از دانشگاه سریلانکا، ریاست کنفرانس را برعهده داشت و پروفسور نیلام تیکا از دانشگاه نگپور هند نیز سخنران اصلی کنفرانس ICTEL2016 بود.
در مدت دو روز برگزاری این کنفرانس، 82 مقاله از سوی پژوهشگران، اساتید و دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آلمان، آفریقای جنوبی، اسکاتلند، انگلیس، ایران، امارات، الجزایر، ترکیه، تایلند، چین، رومانی، سوئیس، سنگاپور، عربستان سعودی، عمان، غنا، فیلیپین، کره جنوبی، کانادا، کرواسی، مالزی، مصر، نیجریه، نپال و هند، ارائه شدند.
فریده ملک شاهی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ارائه مقاله:
Nurses' View Points on How to Implement Continuing Education Programs at Hospitals in the Lorestan Province, Iran
علیرضا زند، آیه ریزوندی، آرش سروری میرعزیزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس با ارائه مقاله:
Rate of Sport Club Managers of Isfahan Regarding Demographic Properties, Isfahan, Iran
هادی صالحی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با ارائه مقاله:
Teachers' Perceptions of the New English Textbook (Prospect) Used in Iranian Junior High Schools
رمضان حسن زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با ارائه مقاله:
Study of relationship between sexual anxiety and childbearing orientations
الهام علیزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با ارائه مقاله:
On the Relationship between Iranian EFL Teachers Computer Literacy and Their Learners Autonomy
امید عابدنیا از دانشگاه مازندران با ارائه مقاله:
An Investigation into EFL Teachers' Negotiations of Identity and its Interactional Consequences
تمامی مقالات پذیرفته شده در شماره ویژه International Journal of Social Sciences منتشر خواهند شد.
ترجمه: معصومه سوهانی
No tags for this post.