نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فعالیت 20 مرکز پژوهشی در البرز

مجید کاویانی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: در حال حاضر 20 مرکز پژوهشی در مناطق مختلف استان فعالیت دارند که بسیاری از آنها نه تنها دراستان بلکه در کشور و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: موسسه سرم سازی رازی، دانشکده کشاورزی کرج، پژوهشگاه مواد و انرژی، علوم دامی کرج و … تنها تعدادی از این پژوهشگاه ها به شمار می‌آیند.

کاویانی اضافه کرد: بدون شک این مراکز محرک‌های خوبی برای توسعه دانش در استان به شمار می‌آیند و می‌توانند این استان را به یکی از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور تبدیل کنند.

وی ادامه داد: بدون شک توسعه مرزهای دانش در البرز زمینه‌ای برای رشد اقتصاد دانش بنیان را در این استان سه میلیون نفری فراهم می‌کند.

این مسؤول توضیح داد: بدون شک رشد کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز پژوهشی استان باعث اشتغال زایی برای کسانی می‌شود که سالیان سال در دانشگاه‌ها تحصیل کرده‌اند و حالا به دنبال شغلی متناسب با تخصص خود هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در پایان گفت: باید قدر شرایط موجود را بدانیم و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم چرا که توسعه مرزهای دانش درالبرز در نهایت به توسعه همه جانبه کشور منجر می‌شود.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل