نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از آخرین رویدادهای کنگره جهانی موبایل

نمایشگاه و کنگره بین المللی موبایل که از روز دوشنبه گذشته بیست و دوم فوریه برابر با سوم اسفند ماه به طور رسمی  در شهر بارسلونای اسپانیا در حال برگزاری است، شاهد ارائه جدیدترین مدل های تلفن همراه و تازه ترین فناوری های حوزه تکنولوژی های پوشیدنی، وایرلس و واقعیت مجازی است.

در این نمایشگاه تمامی شرکت های سازنده و پیشرو در این حوزه از سراسر جهان شرکت داشته و به گفته کارشناسان ، کنگره بین المللی موبایل که با نام Mobile World Congress  که به صورت مخفف MWC نامیده می شود، یکی از مهمترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه موبایل در سراسر جهان محسوب می شود.

در این نمایشگاه تمامی شرکت های سازنده و پیشرو در این حوزه از سراسر جهان شرکت داشته و به گفته کارشناسان ، کنگره بین المللی موبایل که با نام Mobile World Congress  که به صورت مخفف MWC نامیده می شود، یکی از مهمترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه موبایل در سراسر جهان محسوب می شود. سخنران ویژه مراسم افتتاحیه این کنگره ، مارک زوکربرگ بنیانگذار شبکه اجتماعی فیس بوک بود .

گفتنی است در روزهای نخستین این کنگره تلفن های همراه هوشمند سامسونگ گالاکسی اس 7 –  Samsung Galaxy S7 ، Samsung Galaxy S7 Edge  ، ساعت های هوشمند ZTE Axon ، مدل های جدید ZTE V7 ، Nubia Z9 ، ZTE SPRO plus device و مدل جدید گوشی هوشمند Huawei Mate S رو نمائی شده بود و در ادامه شرکت مشهور ال جی  تلفن های همراه هوشمند جدید خود با عنوان LG G5 را به صورت رسمی معرفی کرد. یکی از نکات جالب نمایشگاه بارسلونا در سال 2016 ، حضور دوباره شرکت سوئدی اریکسون بود که پس از جدائی از سونی ، برای مدتی با بحران رو به رو شده و بسیاری از بازارهای خود را از دست داده بود. شرکت اریکسون به تازگی از فناوری کنترل ماشین به صورت بی سیم و با کمک اینترنت 5G  رونمائی کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا از فاصله ای دور، ماشین های مختلفی را هدایت و کنترل کنند.

منبع: news.xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل