نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

مدل مشارکتی، بهترین راهکار برای فعالیت شرکت های خارجی در کشور است

 ناصرعلی سعادت در یازدهمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای افزود: این روش علاوه بر این که حضور رقبای خارجی را از تهدید به فرصت تبدیل می کند، برای آنها نیز فوایدی دارد و شرایط فعالیت را برای طرفین تسهیل می کند.

وی اظهار کرد: شرکت های خارجی تنها در صورت داشتن یک شریک تجاری ایرانی می توانند وارد بازارهای کشور شوند. سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان یک حلقه واسط ، شرایط آشنایی با شرکت های ایرانی را برای آنها فراهم می کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته پرداخت و به سفر هیات های خارجی ایتالیا، ایرلند و مولداوی به ایران و دیدارهای انجام شده اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری نمایشگاه الکامپ با هیات های خارجی وارد تعامل شدیم که از جمله آنها هیات تجاری از کشور ایرلند بود. با تعاملات صورت گرفته قرار براین شد پس از سفر هیاتی از اعضای این سازمان به ایرلند، در اوایل سال آینده هیاتی از این کشور نیز به ایران سفر کنند.
سعادت به دیدار رئیس انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT کشور مولداوی اشاره کرد و افزود: در این نشست قوانین و مقررات و شرایط حضور شرکت های خارجی در ایران تشریح و طی آن قرار شد در اردیبهشت ماه سال آینده هیاتی از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به مولداوی سفر کنند.
یازدهمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با ارائه گزارش صورت های مالی ادامه یافت که پس از بحث و تبادل نظر به تصویب اعضای شورای مرکزی رسید. به دنبال آن هجدهم اسفندماه برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه عادی به تایید حاضران رسید.
آیین نامه اداری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور که توسط کمیسیون تدوین مقررات تدوین شده بود، به اتفاق آرا تصویب شد.
در پایان نیز اعضای شورای مرکزی در خصوص چارت سازمانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و قرار بر این شد تا شورا اختیارات لازم برای اصلاح و تکمیل چارت را به کمیسیون تدوین مقررات تفویض کند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل