نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری رویداد فرا ایده با محوریت دریاچه ارومیه در دانشگاه شریف

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، رویداد فرا ایده سلسله ای از رویدادهای برنامه تجاری سازی دستاوردهای دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، جهت آشنایی دانشجویان با نیازهای حوزه های مختلف کشور، کمک به آنها جهت تفکر و ارائه راهکارهای نوآورانه به منظور حل شدن نیازها و توانمندسازی آنها به وسیله توسعه مهارت های مختلف اجتماعی و فناورانه، به منظور آمادگی برای ورود به عرصه کارآفرینی و کسب وکار می باشد.
در این سلسه رویدادها فعالیت های مختلفی از قبیل آشنایی با مشکلات و مسائل و فرصت ها، تیم سازی و کار تیمی، تفکر و ایده پردازی روی ابعاد گوناگون مسئله، بررسی ابعاد فنی و مالی و بازاری راه حل ارائه شده و مشاوره با خبرگان فنی و کسب و کاری انجام می شود.
بنا بر این گزارش در روز آخر هر رویداد طی جلسه ای رسمی با حضور مسئولان و فعالان آن حوزه تیم ها به ارائه راهکارها و محصولات خود پرداخته و پس از انجام داوری، تیم های برتر انتخاب شده و ضمن کسب جوایز از آنها برای اجرایی کردن ایده و راهکار خود حمایت می شود.
پس از برگزاری موفق فراایده شهری، این بار 'فراایده آب و محیط زیست با همکاری ستاد احیا دریاچه ارومیه' برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت ایده ها در 'رویداد فرا ایده آب و محیط زیست با محوریت دریاچه ارومیه' تا 10 اسفندماه خواهد بود. همچنین کارگاه های آموزشی این رویداد از 8 اسفندماه آغاز و تا 19 اسفندماه سال جاری ادامه می یابد و در روز 20 اسفندماه نیز طرح ها داوری خواهند شد. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل